En lång och härlig påsk

Tiden går så snabbt när du har kul brukade mamma alltid säga och det är helt rätt, i alla fall för min del.
Bara häromdagen var det Skärtorsdag och vi var ute på en flygtur för att sedan komma hem och tillbringar all tid till att få mys sy och swish så var det söndag och nu sitter jag här och tittar på de fyra par kalsonger som jag sytt till min make och undrar var tog all tiden vägen.
Har jag verkligen bara lyckats prestera fyra par på lika många dagar?

imageNej, sanningen är att jag presterade de fyra paren i fredags när en vän till mig var här och hade en sy dag tillsammans mig, övriga dagar har jag och maken använt till att röja på övervåningen i huset så att B,Wear ska få bättre plats, men även vi :). B,Wear växer så det knakar och jag vill gärna försöka hålla det kvar i huset så länge det går.

Påskägget ifrån min vän var ett nytt syskrin..

image

Fortsatt Glad Påsk till er allihopa!

Ta hand om er! ❤

Bodil

 

 

Lämna en kommentar